vineri, 24 februarie 2012

O să fie vacanţă dacă fac iar Revoluţie? - compunere clasa VII-a

Doamna a zis să facem o poveste imaginară despre anul ăsta.
Eu vreau să se întâmple o Revoluţie cum a fost aia din '89 şi să avem vacanţă. Nu vreau să moară oameni (nici nu au cum să moară pentru că am văzut la televizor că la noi în ţară nu mai există terorişti). Mi se pare foarte tare: noi am avut terorişti înainte ca SUA însăşi să păţească pocinogul cu Turnurile Gemene. Noi am avut oameni care au tras în armată, armata a tras în ei şi la urmă a tras unde a aucat pentru că terorişti nu au găsit. Le fel şi americanii, dar mult mai târziu. Ne-a zis doamna de istorie că la ei teroriştii au ajuns la unşpe ani după ce au fost la noi.
Da' şi la ei a fost la fel ca la noi. Nu i-au prins, au bănuit cine sunt şi i-au urmărit în alte ţări. Cică l-au găsit şi l-au pedepsit pe Ossama ben Laden de curând. Dar nu el a fost teroristul lor, pentru că el a fost în ţara lui. Şi făcea rău celor pe care avea pică. Dacă el era teroristul, atunci trebuia să moară buşindu-se în Turnuri. Dar n-a murit...
Asta pentru că el a dat numai ordinul să se întâmple atacul din 2001. Bine, dar asta nu zice el. El a zis doar că "Allah a făcut dreptate" etc... Bine dar astea sunt lucruri prea complicate, zice tata, să îmi bat capul cu ele. Şi are dreptate. Dumnezeu să îi odihnească pe toţi cei care au pierit atunci! Au murit nevinovaţi din cauză că unii au vrut război cu alţii... Dar nu le-a ieşit ca în Primul Război Mondial...
Eu am văzut bătăile din Bucureşti de la începutul anului şi sper ca pe 16 martie să fie Revoluţie din nou. Ar fi bine pentru că am teză la istorie şi... poate o să avem vacanţă. Că mama mi-a promis că îmi ia un PSP 2 dacă trec cu bine de teza la istorie... Numa' Revoluţia mă salvează că profa nu vrea...

O seară magică!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Dragă gigele, că te-am recunoscut repede. Să ştii că eu te spun la doamna de istorie că scrii lucruri pe calculator şi că nu vrei să dai teza da' de teză nu se scapă când vrei tu că toto dai! Şi eu sunt dornică de-o vacanţă da' mă mulţumesc şi cu "şcoala alfel" căi totun fel de vacanţă aşa să ştii. Şi tăticu meu a zis că nu contează cum (am uitat ce-a zis tati căs nervoasă) gata. Te spui mâine să şti!
Pentru conformitate: S'auzim de bine!