joi, 14 ianuarie 2010

România, o ţară în care copiii sunt COBAI


Mesaje propagandistice, îmbieri mieroase şi mesaje amorţitoare de tipul: "dormiţi liniştiţi, Cineva veghează". Aşa a început, de 14 zile, anul 2010. În ziua fatidică de 13 am auzit şocat la ştiri că "adolescenţii se pot vaccina liniştiţi pentru că vaccinul AH1N1 a fost testat cu succes pe 200 de copii". Sursa: Ministerul Sănătăţii. Dacă aş fi fost părinte în mod sigur nu aş fi spus da. Sunt foarte curios să văd cum arată un copil-cobai. Să văd cum se simte şi să mă uit în ochii părintelui său.

Mi se pare ciudat că media românească nu a sesizat mesajul propagandistic emis de Minister: "părinţi, vaccinaţi-vă copiii. Este în regulă am verificat efectele pe alţii". Cinic şi înfiorător. Dar aceasta este lumea în care trăim.

O societate în care banii au devenit un ideal, nu un mijloc de atingere a lor. Iar visele se prizează la liber din "drogherii" experimentale. Când am făcut experimentul Mc Donald s, ţara asta arăta altfel. Merita să rişti pentru a salva tinerii care se îmbuibau pe terasele fast food-urilor. Şi asta pentru că atunci copiii încă nu deveniseră cobai pentru... orice tip de experiment guvernamental.

O seară magică!

Niciun comentariu: