vineri, 15 ianuarie 2010

Experimentul Mc Donald's, mai actual ca niciodată


Am văzut o reclamă a binecunoscutului lanţ de fast food şi am fost profund surprins. În 2008, pe durata eXperimentului Click! la Mc Donald's salutam politca de marketing (îndeosebi preţurile ridicate la produse) fapt ce reducea consumul. În momentul în care un meniu a ajuns 10 lei, putem vorbi de riscuri uriaşe în privinţa sănătăţii copiilor noştri.

Preţul este foarte bine gândit, este rezultatul unui concept şi studiu de piaţă admirabil puse la punct.

Reprezintă cota minimală a banilor de buzunar oferiţi zilnic de părinţi copiilor lor. Terasele de la fast food sunt alese cu predilecţie de elevi ca loc de întâlnire. Blazonul social românesc a făcut demult compromisul dintre întâlnirea dată într-un local de fiţă şi locaţia oferită de fast food, iar inerţia oferită de această cutumă poate duce la excese alimentare.

În curând vom vedea supraponderalitatea juvenilă în toată splendoarea ei. De ce? Pentru că o astfel de alimentaţie asociată unui stil de viaţă sedentar (calculatorul a acaparat mare parte din timpul destinat altă dată sportului) duce în mod indicutabil la astfel de dezechilibre.

O zi magică!

Niciun comentariu: