joi, 23 iulie 2009

Casă de Piatră Andrei şi Alejandra!


O nuntă de vis la Gheiser, în Braşov. Două destine îngemănate într-un singur zbor şi toată gaşca prezentă. Clipe care scriu istoria în noi mai adânc ca orice. Niggerul şi Alexandra au păşit şi ei pe poteca din viaţă numită generic "... şi au trăit fericiţi până la adânci bătrâneţi".

Aşa încep de fapt poveştile de dincolo de poveşti. Aşa începe viaţa. Povestea nu este decât o luptă solitară a unui Făt Frumos sau Ileană Cosânzeană cu un zmeu, vrăjitoare sau cu o maşteră. Ce urmează după se cheamă Viaţă. Şi viaţa în doi nu începe niciodată cu "a fost odată". Viaţa în doi se termină cu "a fost odată" (vezi împăratul şi împărăteasa ce rol au în basmul popular) şi lasă loc pruncului care devine Greuceanu, Prâslea sau Făt Frumos. El va continua povestea pentru că pentru el au trăit cei doi împăraţi. El este viaţa lor care merge mai departe peste generaţii.

Casă de Piatră, dragii mei Andre şi Alexandra. Urmez eu... nu?

Mulţumesc din suflet pentru gândurile tale bune şi senine, Nico, legate de admiterea surioarei mele la universitatea din USA. Apropo, mi-a zis Mihăiţă că în viaţa ta s-a întâmplat un miracol... Un bebe? M-aş bucura sincer din tot sufletul dacă mi-ai trimite măcar o poză cu micuţul. Şi apropo, sincer la un consult sumar al stării de spirit: mega-dor în ceea ce te priveşte. Poate când ajungi în România ne mai vedem şi noi să pove ca pe timpuri...

O viaţă magică!

Niciun comentariu: