joi, 9 aprilie 2009

O realitate fără concluzii


Becali a ajuns la închisoare pentru că a sechestrat hoţii care i-au furat maşina. Cazul Puiu Popoviciu şi Doi Ş-un Sfert trece în subsidiar, inclusiv cu ramificaţiile aferente Mircea Băsescu şi Ioana Băsescu. Cutremurul din Italia, regiunea Abruzzo îndoliază inclusiv plaiurile mioritice. Tolea divorţează. Magda se dezice de tonul scandalos. Moldova revine la sentimente vechi de 20 de ani. Salariile profesorilor îngheaţă. Telefoanele continuă să fie ascultate. Românii continuă să moară în teatrele de operaţiuni ale aliaţilor. Se pregătesc Europarlamentarele cu lovituri de teatru. Euro continuă să scadă sensibil. Politicienii continuă să mintă.

Circ. Circul este, încă de pe vremea Romei antice, cea mai bună minciună populară. De ce? Pentru că în faţa ştirilor de la ora 5, 7, 8, 10 etc, uiţi de foame şi de griji. Văzând spectacolul durerii altora uiţi de problemele tale. Asta e realitatea românească. Şi ne place la nebunie să fim minţiţi cu iluziile în care credem. Votăm iluzii sau victime, votăm din milă şi susţinem STĂPÂNII căzuţi în dizgraţie, suntem români şi, vorba lui Mircea Badea, ... mulţumim Zirkon (whatever) media.

O seară magică!

PS: Eu o să votez din tot sufletul Partidul care va avea în platforma electorală un proiect legislativ numit "Evadarea în sufletul prietenilor". Gaşca din sufletul meu va face la fel...

3 comentarii:

dyanna spunea...

Chiar a fost circ cu Becali..

GASCA NEBUNA.... spunea...

Salutare gasca!!!iMI PLACE tare mult de voi. Si eu lucrez in media, dar nu vreau sa ma las "prins" de naspa realitate din fiecare zi si incerc sa ma bucur cat mai mult de viata mea.Am adaugat blogul vostru in lista mea..pt ca imi sunteti simpatici. Dk vreti si voi sa il adaugati pe al meu(www.batandcampii.blogspot.com) m-as bucura , daca nu... nicio problema.bafta

BurtaVerde spunea...

Vecine, trebuie sa aud de la Hi-Q pe ProFm despre viata ta? Nu mai raspunzi la telefoane, ai uitat adresa de mess... asa respecti tu cep-urile date la vinurile aduse din Franta?